Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové využití dat internetových obchodů
Přichystal, Jakub ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá možnostmi využití zákaznických dat internetovými obchody za účelem zefektivnění marketingových procesů. Cílem práce je pomocí analýzy dostupných dat získat přehled o chování zákazníků a jejich preferencích. Za využití poznatků získaných při analýze jsou navrhnuty možnosti, jak tyto informace využít pro lepší cílení marketingové komunikace a segmentaci zákazníků. Teoretická část práce popisuje zdroje dat, jejich využití a metriky využívané k měření marketingových kampaní. Praktická část obsahuje případovou studii s analýzou dostupných dat a návrhy jak poznatky získané analýzou využít pro marketingové kampaně. Přínosem práce je popis jak jednoduše získat konkurenční výhodu na základě analýzy dostupných dat za využití volně dostupných prostředků.
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Mimra, Jonáš ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Vácha, Štěpán (oponent)
Ve své diplomové práci se snažím objasnit oblast personalizace obsahu na základě vstupních dat. Práce se zabývá relativně novou oblastí přímého marketingu v personalizovaných dokumentech doručovaných koncovým příjemcům různými kanály, který představuje klasický tisk a e-mail. Je zde poukázáno na důležitost vyhodnocování a analýzy dat příjemce a na základě zpětné vazby upravovat další komunikaci. Cílem práce je popsat vývoj aplikace v software pro řízení komunikace se zákazníkem a prokázat jeho účinek.
Zpracování zákaznických dat a jejich využití
Bartelová, Jana ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Sládková, Pavlína (oponent)
Tématem diplomové práce je sběr, analýza a využití zákaznických dat v podniku pro účely marketingu. Získaná data o zákaznících slouží jako vstup pro analytické procesy, které produkují relevantní informace využívané při tvorbě cílených marketingových kampaní. Vzhledem k tomu, že bez poznání a identifikace potřeb zákazníků se dnes podnik neobejde, je teoretická část zaměřena především na metody analýzy dat jako je segmentace, profilace, skórování zákazníka a výpočet hodnoty zákazníka. Významnou částí teoretického celku je webová analytika, která sleduje a sbírá data o chování zákazníka na webových stránkách. Praktická část práce je postavena na případové studii internetového obchodu, ve které jsou identifikovány a řešeny problémy konkrétního podniku při realizaci e-mailingu. Nástroj Silverpop Engage přináší nové možnosti v souvislosti s využitím zákaznických dat a je podpůrnou technologií, která pomáhá nalezené nedostatky odstranit. Hlavním cílem práce je ukázat nové možnosti realizace e-mailových kampaní s využitím behaviorálních dat a popsat způsoby využití zákaznických dat pro různé typy kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.